søndag 12. august 2012

Halvveis

Halvveis til Oslo og halvveis i forkurset. Dypt.


Forrige uke var ganske hard. Ukas fransklærer ga oss relativt mye lekser, og matten vi gjennomgikk med Emmanuel var vanskelig. Frustrasjonen er stor både hos meg og mattelæreren når han prøver å forklare noe på fransk fem ganger og jeg forstår like lite hver gang. Dette førte til at jeg fikk lite tid til annet enn lekser (og litt OL) den uka. Til gjengjeld gikk den veldig fort, og plutselig var det helg! 


For å utnytte helga maksimalt, fant jeg på å dra til Arna for å besøke familien til pappa. Det viste seg å være en veldig god idé, for nå føles det som om jeg har hatt mer enn kun én dag fri og jeg er klar for å begynne på skolen i morgen igjen.


Nå sitter jeg på Bergensbanen og er som sagt halvveis til Oslo - toget står nå i Ål. Det er en nydelig tur på tvers av Norge, så her er noen bilder fra turen hittil.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar