mandag 6. august 2012

Dag seks av forkurset: matteprøve

Det var uendelig godt med helg etter en veldig hard uke på fredag. Endelig kunne jeg sove helt ut uten å bekymre meg for lekser eller skole. Eller, kanskje ikke helt, da. Emmanuel var veldig snill og ga oss heldigvis en liten matteprøve i dag, slik at vi ikke skulle kjede oss for mye i helga. Jeg kan ikke si at jeg øvde for mye til matteprøven, men jeg tror det gikk greit (les: det verste resultatet jeg noen gang har fått på en matteprøve).

Ellers fikk vi en ny fransklærer i dag. Hun heter Kjersti og har gått på skolen i Bayeux for 20 år siden. Fransken går forresten greit, på fredagens verbprøve fikk jeg kun tre feil. Uttalen på fransk er vanskelig, men det går bra hvis jeg husker å bruke alle uttalereglene når jeg snakker.

Her, i huset til mormor og morfar, bor jeg under forkurset.

LOL JEG MÅ EGENTLIG GJØRE LEKSER NÅ MEN NÅ SKAL JEG DUSJE I STEDET. SÅ SKAL JEG SOVE FOR MENNESKER TRENGER SØVN.

Her er Aud og Eivind sykt flinke barnebarn som hjelper mormor med handleposer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar