onsdag 7. november 2012

Høstferie: Paris

NB: STERKE BILDER

Nå har jeg hatt høstferie i 10 12 dager og har 4 dager igjen til la rentrée på mandag. Var i Paris i nesten fem dager, hadde det veldig der. Bra. Veldig bra der. Adjektivene forsvinner. Besøkte alle de faste turistattraksjonene, med unntak av Eiffeltårnet, og ble godt kjent med metrosystemet i Paris. Kall meg rar, men jeg elsker velfungerende metrosystem. Selv om jeg hadde masse bilder av Paris fra før av og ikke orket å ha ta bilder av ting på nytt igjen, tok jeg selvfølgelig noen bilder, da lol. Her kommer de beste.

 Karoline.

 Hedda og Mina.

Mathilde, Oda og litt av Liv Ingun.


 Fornøyd meg og Hedda etter å ha funnet en ledig benk på Louvre.

 Meg og mine buds i Versailles.

 Glad Anna på RER fra Versailles. + mina som leser heksebok.

 Glad Karoline som endelig fant litt vind i Paris.

 Dette bildet av Anna ble ærlig talt finest i svart-hvitt. Fra middagen med de andre norskseksjonene i Frankrike, Rouen og Lyon.

 Her klarte jeg å lure meg med på et bilde med to vakre damer fra det store nord.

 Min gamle venn miss Cupcake, som jeg faktisk ikke tok bilde av i fjor.

 Enda mer fornøyde meg og Hedda.

Vet ikke.

Dette bildet av Matilda og meg og foten til Anna har Odd tatt, men han har ikke blogg (?!?) så jeg kan jo ikke linke til ham engang. Hans tap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar