lørdag 13. oktober 2012

Glemte grammatikkboka på skolen

Donc jeg kan ikke gjøre leksene, donc jeg har tid til å blogge.

Sitter på rommet mitt hos vertsfamilien og har akkurat gjort ferdig matteleksene og funnet ut at jeg har glemt boka med grammatikkoppgaver på norskrommet på skolen. Vertssøstera mi syntes ikke det var så veldig dumt, men heller bra siden jeg da hadde en gyldig unnskyldning til Liv Ingun. Før i dag har jeg vært med på en handlerunde, la course, laget tiramisu etter fransk oppskrift og hjulpet til med diverse forretter som vi skal spise i morgen, når vi blir 15 til bords.

Forrige søndag kom mamma og pappa på besøk, så jeg sov med dem på et hotell i Bayeux fra søndag til onsdag denne uka. Det var deilig å få litt avveksling fra internatet, frokosten var deilig og vi spiste på restaurant hver dag, men det var også hyggelig å flytte inn til jentene igjen på onsdagen. 

Pappa kjøpte Une Place à Prendre, The Casual Vacancy, av JK Rowling til meg på fransk, som skal bli mitt prosjekt fra til jul. Den består av nesten 700 sider, så jeg har nok å gjøre.

Nå er det kun to uker til jeg skal til Paris og forhåpentligvis møte Anna (<333)

Nå tror jeg det er mat!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar