tirsdag 19. februar 2013

Innkjøp

Se! Jeg har blitt ordentlig blogger! Jeg blogger om ting jeg har brukt stipendet mitt på! Jeg fortjener applaus her! Tuller.

Var i alle fall på E.Leclerc (fransk altmuligbutikk, ligner litt på coop obs) med de andre fem jentene i seconde i lunsjen for å spise clercenburger (internt) som var overraskende godt. 

 I bokhandelen skulle jeg egentlig kjøpe le code de la route (Veien til førerkortet), men kom selvfølgelig over et CD-salg, så da kjøpte jeg "Born to Die" av Lana del Rey og "Metals" av Feist. Etterpå kjøpte jeg converse siden mine gamle har gått i oppløsning og sparte 20 euro ved å kjøpe de i barneavdelingen. Hurra for små føtter!


Litt farge var bra i min ellers så grå skohylle.

Ellers så er det tre dager til en to ukers vinterferie som inneholder både Strasbourg- og hjemtur. Det er litt fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar